Hva er Due Diligence – Selskapsgjennomgang

Due diligence er en prosess som gjennomføres av bedrifter før de inngår en transaksjon eller et samarbeid med en annen part. Prosessen innebærer en omfattende evaluering av ulike forhold, inkludert finanser, juridiske forhold, ansattes forhold og arbeidsmiljø. Due diligence-prosessen er avgjørende for å redusere risiko og øke sannsynligheten for suksess i transaksjonen eller samarbeidet. Due

Hva er Due Diligence – Selskapsgjennomgang Read More »

Chatbotteknologi: Forskjellene mellom ulike typer chatboter

Chatbotteknologi har blitt stadig mer populært i virksomheter og organisasjoner i de siste årene. Chatboter kan brukes til å automatisere en rekke oppgaver, forbedre kundeopplevelsen og hjelpe bedrifter med å håndtere store mengder spørsmål og henvendelser fra kunder. Det finnes ulike typer chatboter, og det kan være vanskelig å vite hvilken type som passer best.

Chatbotteknologi: Forskjellene mellom ulike typer chatboter Read More »

Hvordan bygge lenker til en ny nettside

Lenkebygging – 5 Tips og 1 plan for å få lenker – Backlinking

Lenkebygging/ Backlink fungerer veldig likt som samfunnet ellers. Personer som lykkes i næringslivet har god kontakter, og de kjøper ikke disse kontaktene. Ett god nettverk bygges over tid, og det hjelper deg med å få gjort ting. De som kjøper seg frem (korrupsjon) havner også ofte i en skandale etterhvert. Dette har mange som har

Lenkebygging – 5 Tips og 1 plan for å få lenker – Backlinking Read More »

AI i Bing – Guide for å forstå hva Bing har gjort

Det er ganske sensasjonelt hvordan Bing plutselig dukket opp i alle medier,  og ikke bare de som har med SEO å gjøre. Selv Aftenposten har skrevet en artikkel om hvordan Bing har integrert AI i søk! Fra begeistring har tonen raskt forandret seg, men teknologien er fortsatt ekstremt imponerende. Bing har en markedsandel på 2.4%

AI i Bing – Guide for å forstå hva Bing har gjort Read More »

AI i søkemotorer – Hvordan kommer det til å påvirke organisk trafikk

Hvem skulle trodd for en måned siden at Bing kom til å gjøre ett comeback! I SEO verden er det ikke akkurat mye oppmerksomhet søkemotoren Bing får. Denne artikkelen handler hovedsakelig om hva som kommer til å skje med AI i søkemotorer. AI i søkemotor – Det er metoden som er ny, AI har vært

AI i søkemotorer – Hvordan kommer det til å påvirke organisk trafikk Read More »

ChatGPT – Slik gjenkjenner du AI: guide for å oppdage generert tekst

Det er mange grunner til hvorfor man ønsker å gjenkjenne innhold og genererte tekster som kommer fra kunstig intelligens. På kort tid har bruken eksplodert og plutselig brukes det både på arbeidsplasser, universiteter og skoler. Hvordan oppdage AI-innhold på nettet Med stadig mer avansert teknologi, blir det stadig vanskeligere å skille mellom innhold som er

ChatGPT – Slik gjenkjenner du AI: guide for å oppdage generert tekst Read More »